“…Doet u waar u goed in bent en laat de rest aan ons over…”
Een gedegen administratie is van levensbelang voor het MKB. Zelfs de kleinste bedrijven krijgen te maken met een aanzienlijke stapel papierwerk en informatie. Een professionele afhandeling hiervan is een echte noodzaak. Partners in Administraties is al jarenlang een goede partner van het bedrijfsleven. Door deze ervaring kan ieder bedrijf, ongeacht de branche bij ons terecht.
Wij bieden de volgende diensten aan:
Het periodiek verwerken en controleren van uw financiële administratie met bijbehorende BTW-aangifte.
Het opstellen van de jaarrekening van uw onderneming met de daarbij behorende fiscale aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting
Het verzorgen van de complete aangifte inkomstenbelasting alsmede het bieden van belastingtechnische oplossingen en advisering.
Het verzorgen van de complete loonadministratie zoals loonverwerking, opstellen arbeidscontracten, aan- en afmeldingen personeel en de aangifte loonheffingen.
Vanaf dag één de juiste begeleiding bij uw bedrijf. Bij het opstellen van een bedrijfsplan, financieringsaanvraag, inrichten van uw financiële administratie, aanmelding belastingdienst en de overige bijkomende zaken wordt u terzijde gestaan.