“…Doet u waar u goed in bent en laat de rest aan ons over…”

Financiële administratie

Onze klanten bevinden zich binnen het midden- en kleinbedrijf. Wij maken gebruik van professionele administratiesoftware die voldoet aan alle boekhoudkundige en fiscale eisen. Zowel op papier als digitaal. Wij kunnen uw totale administratie verzorgen en samen met u bepalen hoe de administratie moet worden opgezet, op welke wijze deze wordt verwerkt en beheerd.

Papier:

op basis van ‘stuur op structuur’ organiseert u thuis uw administratie en levert deze ter verwerking in op kantoor. Dit kan voor kleinere administraties een goede optie zijn in verband met de extra kosten van een digitale administratie.

Digitaal:

gaat uw voorkeur uit naar het voeren van een digitale administratie bent u bij ons ook aan het goede adres. Zowel uw digitaal ontvangen als verzonden facturen (PDF) stuurt u in naar een vast e-mail adres. Van papieren facturen en bonnetjes maakt u met een app een foto. Dat is alles. Bankafschriften van de Rabo, ABN AMRO, ING, KNAB en BUNQ worden automatisch verwerkt. U heeft op elk moment inzicht in uw financiën.


Wilhelminalaan 1, 1441 EK Purmerend
Tel: 0299-767002 / E-mail: info@partnersinadministraties.nl